Erilaisen puunhalaajan tarina

On aina hieno kun pääsee kertomaan todellista tarinaa. Oli mediana sitten teksti, kuva tai video on hieno miettiä miten ja millä elementeillä sen kertoisi.

Mitkä ovat ne kulminaatiopisteet ja kohokohdat mahdollisesti vuosienkin mittaisessa tarinassa? Mitä nostaa esiin jotta ydinviestit tulisivat esiin?

Kun 3HGR-asehihnojen innovaattori ja voisiko sanoa jopa käsityöläinen Lauri Kakkonen tarvitsi markkinointivideon yritykseelleen, pääkohteenaan Euroopan markkinat, istutttiin luonnollisesti jokunen heti pitämässä pow-wowta Laten kanssa.

Sieltähän ne nousivat, ydinjutut. Hommahan oli jo puoliksi tehty koska Late oli rakentanut brändiään jo viisaasti, erilainen puunhalaaja kun oli herkullinen pohja hommalle.

Ja tällainen siitä sitten tuli. Mitäs sanot?